Instant mood fix

Eerste hulp bij paniek, stress en angstaanvallen
Dr. Olivia Remes weet hoe je een goede geestelijke gezondheid kunt behouden. In dit no-nonsense boek deelt ze praktische tips op basis van haar baanbrekende onderzoek en helpt ze je om storende patronen en stemmingen die je in hun greep houden te bestrijden. Elk van de tien belangrijkste stemmingen die we identificeren als emotionele factoren die ons (mentale) welzijn bepalen komt aan bod: of je je nu gestrest voelt, de controle dreigt te verliezen, vastgelopen bent, je ongemotiveerd of overweldigd voelt, Olivia Remes biedt je een oplossing om de druk te verlichten.
Ieder hoofdstuk is onderverdeeld in drie delen, beginnend met een eerste alinea die lees in geval van nood heet. Dit eerste deel heeft een leestijd van minder dan twee minuten en is ontworpen om een onmiddellijke impact te hebben. Het tweede deel gaat dieper in op de psychologie van de stemmingen en gevoelens in kwestie voordat in het derde deel wordt overgaan tot de langetermijnstrategieën die we allemaal kunnen gebruiken om dat specifieke obstakel te overwinnen.
Instant mood fix: eerste hulp bij paniek, stress en angstaanvallen reikt je de essentiële informatie aan en is vormgeven als een toegankelijke gids voor wanneer de paniek toeslaat. Dit boek helpt je om innerlijke rust te vinden en veerkracht op te bouwen.

Is Instant mood fix het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Instant mood fix