Intuïtief Eten

Culinair   Topics 0
Intuïtief Eten is een revolutionaire anti-dieet methode. De auteurs, twee Amerikaanse diëtisten met veel ervaring op het gebied van voeding en verstoord eetgedrag, stimuleren lezers om positiever te zijn over hun lichaam en weer in contact te komen met hun innerlijke signalen over eten zoals honger, verzadiging en voldoening.
Dit boek biedt hulp om een einde te maken aan calorieën tellen en diëten volgen. Vandaag de dag is deze aanpak relevanter en urgenter dan ooit. Evelyn Tribole en Elyse Resch leren hun lezers hoe:

(1) ze de tien principes van Intuïtief Eten kunnen inzetten om hun relatie met eten te herstellen.

(2) ze de dieetbril af kunnen zetten en de dieetmentaliteit voor altijd de rug kunnen toekeren.

(3) ze zich voldaan en tevreden kunnen voelen over de eetkeuzes die ze maken.

(4) ze lief kunnen zijn voor zichzelf, hun gevoelens en hun lichaam.

(5) ze hun lichaam kunnen respecteren en vriendschap kunnen sluiten met eten – ongeacht hun leeftijd en gewicht.

(6) ze lichaamspositieve berichten kunnen volgen voor inspiratie.

.....en nog veel meer makkelijke tips en suggesties om Intuïtief Eten in het dagelijks leven te integreren en van de vrijheid te kunnen genieten die daarmee gepaard gaat.

Culinair
Eten en drinken algemeen