Is toeval echt toevallig?

Meditatie kan onder andere worden beoefend om het concentratievermogen te verbeteren, om beter te ontspannen, ter bevordering van de gezondheid en om meer innerlijke rust en vrede te verkrijgen Toevalligheden komen in ieders leven voor maar worden snel weer vergeten. Bestudeer je ze nauwkeuriger dan blijken ze uit een geheimzinnige wereld te stammen. Daar geldt niet onze ijzeren logica, maar worden we overspoeld door speelsheid, drama, humor en eindeloze variatie. Je slaat even een verbaasde blik in de keuken van de schepping en beseft geen zelfstandig eilandje te zijn in een onverschillige wereld maar deel uit te maken van een prachtig geweven gobelin. Dit boek is een reisgids door die andere wereld, zodat ook u herkent, dat u deel uitmaakt van de schitterende kleurige weefsel waarin u verbonden bent met alles wat leeft.

Is Is toeval echt toevallig? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Is toeval echt toevallig?