Isis orakelkaarten

De Hogepriester of Priesteres in jou bewandelt het pad van goddelijke liefde, kracht en wijsheid. Dit is het pad van spiritueel zelfmeesterschap waar we door het donker van de strijd heen worden opgenomen in het licht van de liefde.
Leer hoe je de lessen van Isis uit de Oude Mysteriën praktisch kunt toepassen bij het vinden van je weg te midden van de ervaringen en uitdagingen van het dagelijks leven. Laat de Godin, deze heilige priesteres, ingewijde, magiër en heler, je helpen de talenten van jouw ziel met betrekking tot genezing, magie en meer tot leven te wekken terwijl je met haar op reis gaat van donker en onzekerheid naar licht, liefde en kracht.

Is Isis orakelkaarten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Isis orakelkaarten