Jaloers!

Jaloers!

Gelezen 15 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 2
Junior Artikelen 1   Topics 0

Het is helemaal niet meer gezellig op school, vindt Andra. Ze mist Selina, haar bestie die naar de gymnasiumklas is gegaan. Een heel jaar al. Gelukkig komt de zomervakantie eraan. Hier heeft Andra superveel zin in, want ze mag met Selina en haar ouders mee naar de camping in Italië. Dan wordt alles weer zoals vanouds! Maar als ze hoort dat Veerle, een meisje uit Selina’s klas, ook meegaat, ziet Andra dat helemaal niet zitten. Ze laat Veerle echt niet tussen ­Selina en haar in komen! Het wordt er niet beter op als Veerle op de camping verkering krijgt met de jongen die Andra leuk vindt en de verschrikkelijke vriend van Selina’s zus opdringerig wordt. Lukt het Andra om van hem af te komen? En is Veerle echt zo’n rotmeid als ze denkt? Jaloers is een spannend verhaal over een veranderende vriendschap, rivaliteit en jongens die meer willen dan jij.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar