Jarenlang geluk

Harlequin bestaat 40 jaar! Omdat het feest natuurlijk niet compleet is zonder de Doktersroman, hebben we een selectie gemaakt van drie van de meeslependste verhalen van de afgelopen jaren! (1) LIEFDE ALS HOOFDZAAK - Het is mogelijk alles van het hoofd te weten, maar bitter weinig van het hart. Daar is neuroloog Victoria Radley een mooi voorbeeld van. Jake Lewis, haar nieuwe collega, wil niets liever dan haar op dat gebied wat bijleren. Alleen doet ze er alles aan hem op een grote afstand te houden… (2) EEN VERRASSEND BESLUIT - Dokter Dominic Carmichael heeft zijn handen vol aan zijn praktijk en twee pleegkinderen, dus kan hij de hulp van de mooie dokter Erin Carmody goed gebruiken. Maar wanneer de gevoelens tussen hen steeds sterker worden, stelt hij zich plotseling bijzonder wantrouwig op... (3) TIJD VOOR GELUK - Ben Richardson heeft zo zijn redenen om zijn hart te pantseren. Hoewel hij de alleenstaande hoogzwangere Celeste helpt waar hij maar kan, doet hij na de bevalling bewust een paar stappen terug. Maar liefde is soms onvermijdelijk!

Is Jarenlang geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jarenlang geluk