Je beste zelf

Je beste zelf

Rank 8672 Gelezen 0 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
VRAAG JEZELF AF…

BEN IK ÉCHT DEGENE DIE IK WIL ZIJN?

IS DIT HET LEVEN DAT IK ÉCHT WIL LEVEN?

LEEF IK ELKE DAG MIJN BESTE ZELF?

WAT KAN IK – VANDAAG – VERANDEREN?

Hoe zou jij die vragen beantwoorden? Ben je dynamisch of worstel je met het leven van alledag? Ben je trouw aan je authentieke zelf, of zit je gevangen in een web dat je zelf hebt gesponnen?

Je kunt groeien of niet, de keuze is aan jou. Kies je voor groei, dan stelt het leven zich op onverwachte manieren voor je open. Haal uit je leven wat erin zit door contact te maken met de best mogelijke versie van jezelf.

Mike Bayer schenkt in dit boek aandacht aan de zeven cruciale terreinen van je leven: je sociale leven, je privéleven, je gezondheid, je opleiding, je relaties, je werk en je spirituele ontwikkeling. Als je hier serieus mee aan de slag gaat, staat je leven op het punt een positieve wending te nemen.

Mike Bayer is Life Coach. Zijn missie is mensen te helpen hun doelen te bereiken. Hij treedt geregeld op in het tv-programma Dr. Phil. Dr. Phil schreef het voorwoord.
Gezondheid & Psychologie
Scriptum