Je beste ik

Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 3
Non-fictie Spots 1   Topics 0
VRAAG JEZELF AF…

BEN IK ÉCHT DEGENE DIE IK WIL ZIJN?

IS DIT HET LEVEN DAT IK ÉCHT WIL LEVEN?

LEEF IK ELKE DAG MIJN BESTE ZELF?

WAT KAN IK – VANDAAG – VERANDEREN?

Hoe zou jij die vragen beantwoorden? Ben je dynamisch of worstel je met het leven van alledag? Ben je trouw aan je authentieke zelf, of zit je gevangen in een web dat je zelf hebt gesponnen?

Je kunt groeien of niet, de keuze is aan jou. Kies je voor groei, dan stelt het leven zich op onverwachte manieren voor je open. Haal uit je leven wat erin zit door contact te maken met de best mogelijke versie van jezelf.

Mike Bayer schenkt in dit boek aandacht aan de zeven cruciale terreinen van je leven: je sociale leven, je privéleven, je gezondheid, je opleiding, je relaties, je werk en je spirituele ontwikkeling. Als je hier serieus mee aan de slag gaat, staat je leven op het punt een positieve wending te nemen.

Mike Bayer is Life Coach. Zijn missie is mensen te helpen hun doelen te bereiken. Hij treedt geregeld op in het tv-programma Dr. Phil. Dr. Phil schreef het voorwoord.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Scriptum
22 augustus 2019
20 november 2019
9789463191432 , 9789463191715

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marjan van Druenen

Uit de duisternis, in het licht

door: Marjan van Druenen

Misschien heb je gehoord van, of wellicht zelfs weleens gekeken naar Dr. Phil (McGraw); de Amerikaanse psycholoog die  adviezen geeft in zijn tv-programma De Dr. Phil Show. Daar zou je auteur Mike Bayer (of ‘Coach Mike’, zoals hij genoemd wil worden) gezien kunnen hebben. Bayer is een van de...

Reacties op: Je beste ik