Je hoeft niet gelijk een vlinder te zijn

Mijn tweede bundel "Je hoeft niet gelijk een vlinder te zijn" is net als het eerste deel, gedichten die uit het hart gegrepen zijn. En voor iedereen herkenbaar, gevoelens die iedereen beleeft, ieder op zijn eigen manier. En het maakt niet uit of iemand dik, dun, arm of rijk is, waarom het gaat is dat iedereen gelijk is.

De illustraties zijn verzorgd door Jongkie Herman een goede vriend van mij , die prachtig kan tekenen en zo zijn tekenkunsten tot uiting kan brengen. De tekeningen die hij erbij heeft gemaakt slaan op de gedichten die ik heb geschreven. Al met al is het een mooie bundel geworden met gedichten die je een steuntje in de rug kunnen geven. Omdat vaak gevoelens onder woorden zijn gebracht die we allemaal beleven.

Veel leesplezier

Is Je hoeft niet gelijk een vlinder te zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je hoeft niet gelijk een vlinder te zijn