Je mag er zijn!

Van de auteur van het succesvolle dagboek 'Ontmoeten' verschijnt nu een nieuw boek met korte bijbeloverdenkingen: Je mag er zijn! Veertig verrassende ontmoetingen met bekende en onbekende vrouwen uit de Bijbel. Heel gewone, herkenbare vrouwen; bescheiden of juist assertief, egoïstisch of juist heldhaftig. De vrouwen die op God durfden te vertrouwen, ontdekten: Hij is trouw en liefdevol. Het leven met Hem is een goed leven. Een prachtige les, ook voor ons vandaag. Je mag er zijn! is door de hippe vormgeving een prachtig cadeau voor vrouwen bij diverse gelegenheden. Ina van der Beek (1953) schreef eerder vele gedichtenbundels en familieromans. En dus ook het succesvolle dagboek 'Ontmoeten'. Ina is getrouwd en heeft drie getrouwde kinderen en vier kleinkinderen.

Is Je mag er zijn! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je mag er zijn!