Je mag ook niets meer zeggen

Een nieuwe tijd vraagt om een nieuwe taal. Maar wie weet eigenlijk nog wat je wel en niet tegen wie kunt zeggen? In Je mag ook niets meer zeggen laat Mounir Samuel met humor zien op welke manieren een taal kan uitsluiten en wat we daaraan kunnen doen. Hij zet je aan het denken en schuwt geen taboe of ongemak. Dit is een boek voor iedereen die streeft naar een inclusieve, veilige en toegankelijke omgeving, op het werk, in de klas, het theater, de dokterspraktijk of thuis. Het is geen checklist of verboden woordenlijst, maar een heldere gids die ons leert hoe we waardengericht kunnen spreken. Dit is dé blauwdruk voor een Nederlandse taal voor en van iedereen.

Is Je mag ook niets meer zeggen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je mag ook niets meer zeggen