Noodzakelijke gesprekken

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Vijftien spraakmakende en persoonlijke interviews over de grote vragen van deze tijd.

'Noodzakelijke gesprekken' bevat vijftien spraakmakende interviews over de grote vragen van deze tijd. Daarin gaat Mounir Samuel geen ongemakkelijk thema of maatschappelijke uitdaging uit de weg. Of het nu leven in quarantaine, de klimaatcrisis, de Black Lives Matter-beweging, gender, de zorg, het onderwijs, God en religie, politieke representatie, feminisme, intimiteit, depressie, het ouderschap of de verwerking van verlies betreft. Met een scherpe pen destilleert Samuel samen met zijn gesprekspartners een nieuwe wereld. Noodzakelijke gesprekken met Nazmiye Oral * Imane Nadif * Glenn Helberg * Marte Boneschansker * Laura Polder * Petra Stienen * Moataz Rageb * Dina El Filali * Martijn Kamphorst * Meral Polat * Rachel Rumai Diaz * Joost Röselaers * Hasna El Maroudi * Shishani Vranckx * Sahar Shirzad

De Vrije Uitgevers
01 december 2020