Jij bent mijn vader niet!

De 16-jarige Thijs gaat voor het eerst een week naar Parijs, samen met zijn zusjes en zijn moeder. Haar nieuwe echtgenoot Bas en zijn dochter Annekim (15) gaan ook mee. Het is de bedoeling dat het een gezellige week wordt, maar daar heeft Thijs geen zin in. Hij baalt van Bas. Opgehitst door zijn eigen vader Max besluit hij Bas aan alle kanten dwars te zitten. Annekim doet haar best om de vrede te bewaren, maar ze kan niet voorkomen dat het conflict volledig uit de hand loopt. Als blijkt dat Thijs zoek is, ziet ook Annekim het niet meer zitten.

Met Jij bent mijn vader niet! schreef Hans Mijnders een spannend verhaal over loyaliteitsconflicten in een samengesteld gezin.

Recensies (1)

Is Jij bent mijn vader niet! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jij bent mijn vader niet!