John

John

Rank 901 Gelezen 23 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 28 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Alsof onverwachts single vader worden zijn wereld nog niet genoeg op zijn kop zet, krijgt John Bishop – die bekendstaat als rustig, weloverwogen en onwrikbaar – een tweede shock als hij Mila ontmoet. Zij is op bezoek bij haar oma in Texas als ze via via hoort dat John een nanny zoekt voor zijn babydochtertje, Maize. Omdat ze tussen haar studie en banenzoektocht in zit, neemt Mila de functie aan. Al snel wordt ze dolverliefd op de kleine Maize... en op die grote, mysterieuze John.

John, die zijn kersverse vaderschap combineert met het werk in de B&B van de familie, schrikt van zijn gevoelens voor Mila en houdt zichzelf voor dat die er niet mogen zijn. Maar hoe langer ze deel uitmaakt van zijn gezin, hoe moeilijker het wordt om haar op afstand te houden.

'John' is het derde deel in de Bishop Brothers-serie. Eerder verschenen 'Alex' en 'Evan', en hierna volgt nog het verhaal over Johns tweelingbroer, 'Jackson'.

Romantiek
Romantiek