Jouw laatste wens

Het tiende deel in de serie over detective Gina Harte

Kerstin is klaarwakker. Terwijl de rest van het gezin slaapt, denkt ze na over het verwoestende geheim dat haar man haar zojuist heeft verteld. Kent ze de man met wie ze is getrouwd wel echt? En zijn haar kinderen nog wel veilig in dit kleine stadje?

Ze schrikt op wanneer ze buiten een geluid hoort. Turend in de duisternis valt haar oog op een gedaante achter in de tuin. Ze kijkt hoe de ­gestalte een lucifer opstrijkt. Kerstins adem stokt bij het zien van het gezicht dat lachend naar haar kijkt, alsof het geniet van haar angst.

Een autodeur slaat dicht en de gedaante rent weg tussen de bomen door maar laat iets achter: een herdenkingskaarsje. Het flakkert in de duisternis en Kerstin weet precies wat het betekent. Iemand zit achter haar aan en haar familie is in groot gevaar...

In de pers

‘Kovach zet een duistere thriller neer die zich als een film voor de ogen van de lezer afspeelt. Wij zijn fan!’ ThrillZone.nl

‘Moordkoningin.’ De Telegraaf over Carla Kovach

‘Carla Kovach heeft met Hij ziet jou een verslavende psychologische thriller geschreven, misschien wel een van haar beste tot nu toe.’ VrouwenThrillers.nl

Is Jouw laatste wens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jouw laatste wens