Junior Masterchef

Culinair   Topics 0
Wout Bru, sterrenchef en jurylid van Junior MasterChef op VTM, zegt zelf dat zijn mond openviel van verbazing - en appetijt - toen hij gerechten als duif met structuren van pompoen of zelfgemaakte pasta met kalfszwezeriken mocht beoordelen. Het is onvoorstelbaar wat kinderen van 8 tot 12 kunnen presteren in de keuken!
Het mag duidelijk zijn dat er in dit kookboek geen plaats is voor wentelteefjes of kipvingers - al vinden de meeste kinderen dit erg lekker. De recepten zijn de creaties van de Junior Master-Chef-kandidaten zelf. Als eerbetoon aan hen, selecteerde Wout Bru een aantal bereidingen uit het programma, en maakte ze opnieuw klaar. Dit vulde hij nog aan met eigen recepten, op maat voor al wie graag kookt 'met een sterretje'.
Laat je inspireren door het verbazingwekkend hoge niveau van deze Junior MasterChefs, in dit boek vol kookplezier, voor jong en oud!

Culinair
Basis kookboeken