Kaas

Gelezen 940 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 86 Favoriet 31 Recensies 26
Literatuur & Romans Artikelen 7 Lijsten 4 Spots 7 Top25's 22 Hebban 1000 513   Topics 0   Leesclub

Na de dood van zijn moeder besluit Laarmans zijn leven een andere wending te geven. Hij, de brave bediende met een rustig leven, trekt de woeste zakenwereld in. Na een gesprek met de gehaaide patser Boorman laat hij zich overhalen om vertegenwoordiger te worden van een Nederlands bedrijf dat in kaas handelt. Laarmans meldt zich ziek op kantoor en neemt een maand de tijd om zijn handel in kaasbollen op te starten. Zodra hij echter aan de slag gaat, struikelt hij van misverstand naar ontgoocheling. De kaasbollen worden een totale nachtmerrie.

Gesproken tekst voor volwassenen (CD-tape)
Uitgeverij Polis
01 oktober 1985
01 januari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Marvin O. Hebban Recensent

Tijdloze humor die charmant geschreven is

door: Marvin O. 3 reacties 4 likes

De boeken van Willem Elsschot (1882-1960) worden momenteel in een nieuwe uitgave op de markt gebracht, inclusief een nawoord en wat annotaties. Elk van deze uitgaven is voorzien van een nieuw omslagontwerp van de hand van Herman Houbrechts. Het nawoord is telkens van een andere hand. Voor het...

Reacties op: Kaas