Karma, reincarnatie en christelijk geloof

Hans Stolp pleit ervoor het christelijk geloof te doordenken vanuit de grondbegrippen karma en reïncarnatie. Dat is de enige manier om het geloof toekomst te geven, luidt de uitdagende stelling van dit boek. De auteur legt helder uit wat karma en reïncarnatie zijn. Verder toont hij aan dat deze begrippen alles te maken hebben met het perspectief dat christenen door de eeuwen heen bezield en bemoedigd heeft: de komst van Gods rijk op aarde. Inzicht in karma en reïncarnatie geeft nieuwe kansen voor het christelijk geloof in onze tijd.

Is Karma, reincarnatie en christelijk geloof het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Karma, reincarnatie en christelijk geloof