KatVermist-CVRvoorPR-rgb

Kat vermist

Gelezen 24 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 235 Favoriet 1 Recensies 3
Non-fictie Artikelen 4 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Iedere eigenaar vraagt het zich weleens af: wat spookt mijn huisdier allemaal uit als ik van huis ben? Waar is hij als hij soms urenlang niet thuiskomt? Caroline Paul kon de onwetendheid niet meer aan en besloot het heft in eigen hand te nemen. Ze schreef het hartverwarmende kattenboek Kat vermist.

Na een ongeluk brengt Caroline noodgedwongen veel tijd in bed door. Ze verveelt zich dood, maar wordt gelukkig goed verzorgd door haar vriendin Wendy en geniet van het gezelschap van haar twee katten, Tibby en Fibby. Tot Tibby plotseling verdwijnt.

Vijf weken later komt Tibby weer vrolijk binnenwandelen, alsof er niets is gebeurd. Waar is hij al die tijd geweest? Het lukt Caroline maar niet om die vraag los te laten, dus zet ze alles op alles om een antwoord te vinden. GPS-technologie, kattencamera’s, waarzegsters, dierendetectives en dierenfluisteraars – niets gaat Caroline te ver om achter de waarheid te komen.

Kat vermist is het waargebeurde verhaal van auteur Caroline Paul, dat voorzien is van de humoristische illustraties van Wendy MacNaughton. Dit kattenboek is een mustread voor iedere dierenliefhebber, huisdiereigenaar en iedereen die ooit iets uit wanhoop en liefde gedaan heeft.

Huisdieren
PEPPER books
15 februari 2019
15 februari 2019
9789020608786

Er is altijd GPS

door: Silvia Arntz

Vrijwel iedereen die het huis met een buitenkat deelt heeft zich weleens afgevraagd wat het beestje doet zodra het buiten wat langer uit het zicht is. Helemaal als hij (of zij uiteraard, maar aangezien het boek over een kater gaat, lijkt het voor de hand liggend om het over de mannelijke variant te...

Reacties op: Kat vermist