Kerstmenu's

Het is elk jaar kerstmis. Voor de een een heerlijk vooruitzicht van gezelligheid, met vrienden en familie bij elkaar zijn en voor de ander is het een ware kwelling. Wat moet ik dit jaar weer koken en hoe krijg ik al die boodschappen weer in huis.

Dit boek is een prima hulpmiddel om goed voorbereid de kerstdagen in te gaan. Francis van Arkel heeft een zevental menu?s samengesteld met elk een eigen thema. Natuurlijk bent u vrij om van alle gerechten een totaal ander menu samen te stellen.

Zit U altijd met uw planning? Ook daar heeft Francis aan gedacht. Elk recept geeft duidelijk aan wat u vooraf kunt voorbereiden en zelfs kunt bewaren of invriezen. Ook wordt aangegeven wat er de dag zelf nog moet worden afgewerkt om alles mooi op tijd en zonder stress op tafel te krijgen. Op deze manier zullen de kerstdagen lekker ontspannen verlopen.

Is Kerstmenu's het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kerstmenu's