Keto in 5

Keto in 5

Culinair   Topics 0

130 Keto-recepten met maar 5 ingrediënten

Miljoenen mensen zweren bij een 'low carb, high fat'-levensstijl. Hoe werkt het ketodieet? Bij het ketodieet eet je veel vetten en weinig koolhydraten. Als het lichaam weinig koolhydraten binnenkrijgt, spreekt het vetten aan voor energie en schakelt het dus sneller over op vetverbranding. Het dieet is vernoemd naar het proces dat ketose wordt genoemd, het afbreken van vetten tot zogenaamde ketonen. Het werkt heel goed bij mensen die af willen vallen en beter in hun vel willen zitten. Klinkt ingewikkeld? Is het niet. En zeker niet met deze Canadese bestseller die uitkomst biedt aan iedereen die wel keto wil eten maar niet veel tijd heeft zich erin te verdiepen.

Keto in 5 bevat maar liefst 130 recepten die in een handomdraai op tafel staan. En het unieke eraan is: elk gerecht bestaat uit slechts vijf makkelijk te verkrijgen ingrediënten.Met Keto in 5 kun je eindeloos variëren én je aan je nieuwe levensstijl houden.

Jen Fisch is blogger en fervent volger van het ketodieet. Ze deelt haar ervaringen en recepten op Instagram (@ ketointhecity), op haar YouTubekanaal Keto In The City, en via haar blog KetoInTheCity.com. Ze woont in Californië.

Culinair
Spectrum