Kiekeboe hier ben ik dan Sissel de slang

Sissel is een helemaal niet griezelige, maar vriendelijke, vet coole en grappige slang die met jou op avontuur gaat. Voor de eerste keer naar de tandarts of uit logeren gaan is toch wel een beetje eng, maar samen met Sissel valt dit reuze mee. Hij gaat met je naar kapper Breebaard en heeft de grootste pret met zijn vriendjes in de speeltuin. Zijn dromen zijn jouw dromen. Als jij Sissel beter wilt leren kennen, ga dan met hem op ontdekkingsreis en misschien........ ga jij dan net zulke leuke en spannende avonturen beleven als Sissel.

Is Kiekeboe hier ben ik dan Sissel de slang het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Kiekeboe hier ben ik dan Sissel de slang