Kijk niet achterom

Rank 9606 Gelezen 468 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 141 Favoriet 8 Recensies 22
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3 Top25's 3   Topics 0

Een zesjarig meisje wordt vermist. Ze heeft zich laten overhalen om mee te rijden met een vreemde jonge man in een bestelwagen. Even later vindt de politie bij een bosmeertje het dode lichaam van de vijftienjarige Annie Holland. Ze werd toegedekt met een windjack, maar is daaronder volledig naakt.

Annie was een knappe meid, waar veel mannelijke buren blijkbaar een oogje op hadden. Ze had echter verkering met Halvor, een stille jongen, wat ouder dan zij. Volgens Halvor was Annie het laatste half jaar heel erg veranderd: ze leefde teruggetrokken en was zwaarmoedig geworden.

In een dorpsgemeenschap waar iedereen elkaar kent, gaan achter schijnbaar normale gezinsverhoudingen duistere geheimen schuil. Stukje bij beetje legt inspecteur Sejer de feiten bloot.

Literaire thriller
05 december 2017
9789022320440 , 9789041408839 , 9789076341866

Levensecht

door: Gerd Boeren 1 like
Een vijfjarig meisje wordt vermist en een vijftienjarige tiener wordt dood aangetroffen aan het Slangenven. Annie Holland was een sterke, sportieve meid, haar vaders oogappel en misschien wel de erotische fantasie van heel wat buurmannen. Inspecteur Sejer en zijn assistent Skarre gaan op onderzoek...

Reacties op: Kijk niet achterom