King Coke

VN:

King Coke

Gelezen 87 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 94 Favoriet 3 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 4 Spots 5   Topics 0

'King Coke' is een keiharde, supersnelle, filmische misdaadroman, vol cynische humor, waanzinnige drugsbaronnen en warlords

Het is de zomer van 1988. Na hun eindexamen ligt de wereld van Mick en zijn vrienden aan hun voeten. Maar na een fatale lsd-trip, waarbij een vriendin verongelukt, lukt het Mick niet meer een normaal leven te leiden. Hij stort zich in de Brabantse wietteelt. Maar Mick belandt al gauw in de veel hardere Amsterdamse onderwereld en werkt zich in razend tempo omhoog tot de top van de narco's in de Gouden Driehoek, Afghanistan en Colombia. Een duizelingwekkende trip begint, waar niet zomaar aan te ontsnappen is... Eén laatste grote deal moet Micks vrijheid betekenen. Kan hij het onmogelijke voor elkaar krijgen en een nieuw leven zonder drugs en geweld beginnen?

Xander Uitgevers B.V.
13 maart 2017
23 maart 2017

Actiethriller met razend tempo

door: Rose Leighton 1 like

Op het cleane omslag van King Coke van Dannis Kramers staat, behalve natuurlijk de auteursnaam en titel, een teaser: ‘één laatste grote deal moet Micks vrijheid betekenen…’. Met zo’n zin weet je natuurlijk meteen dat hier iets fout zal gaan. Als het boek dan ook nog opent in een Colombiaanse...

Reacties op: King Coke