Komt goed

Komt goed

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Loop je vast? Kapen de kronkels van je gedachten het stuur van je schip? Dit boek geeft kleine rituelen als houvast en wijsheden van de Britse grootouders van Tess, Margaret (100) en George (101) als kompas. Zij hebben de Grote Depressie van de jaren dertig en de Tweede Wereldoorlog overleefd, hun motto luidt: ‘In times of trouble, put the kettle on!’ Voor Tess en Pascalle is de Nederlandse vertaling daarvan ‘komt goed’. Twee kleine woorden die je moeder had kunnen zeggen. Het betekent niet dat álles goed komt, want dat is helaas niet zo. Maar het is wel een sterk tegengif voor negentig procent van alledaagse stress.
Komt goed is een boek over de grootsheid van het kleine. Het geluk dat je vindt rond het huis, in het meertje om de hoek en verborgen tussen de brandnetels in het bos. Een boek vol doe-ideeën voor positieve energie. Denk aan thema’s als wandelen, zwemmen in open water, zelf je eten verbouwen, straatjutten, mediteren en zelf dingen maken.

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen