Koningsval

Koningsval

Gelezen 120 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 167 Favoriet 9 Recensies 6
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Mare Berrens is een gevangene, haar bliksemkracht is ze kwijt, en haar leven is in handen van Maven Calore, de jongen die ze ooit heeft liefgehad. Nu is hij koning, en hij probeert het werk van zijn overleden moeder voort te zetten in een poging om de macht over zijn land, en zijn gevangene, te behouden.

Het provisorische leger van Mare blijft ondertussen groeien. Onder leiding van de verstoten prins Cal bereiden ze zich voor op een oorlog. Bloed zal tegen bloed vechten, elk leger met een eigen speciale kracht. En Cal zal niet stoppen voor hij Mare terugkrijgt.

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door brittmariasbooks

Joke De Meyer Hebban Team

Veel woorden, weinig begeestering

door: Joke De Meyer 1 like

Mare Berrens heeft haar vrijheid opgegeven om haar dierbaren te beschermen. Ze is overgeleverd aan de grillen van koning Maven, eens haar grote liefde, nu haar grootste vijand. Rouwend om haar verloren bliksemkracht ondergaat ze de fysieke en mentale martelingen aan het hof. Ze probeert om tot...

Reacties op: Koningsval