Krachten van het kwaad 2 - Ridder van het woord

In onze wereld huizen krachten waar de mensheid geen weet van heeft: krachten van Goed en Kwaad. John Ross, een ridder met een Greyhoundbus als strijdros, bevecht in stilte het Kwaad waar hij kan. Maar het Kwaad is sterk...

John is aan het eind van zijn Latijn, lichamelijk en geestelijk gebroken door al het leed dat hij heeft gezien. Hij heeft moeite om zijn geloof in het Goede in stand te houden. Enkel in de zorg voor thuislozen vindt hij nog enige troost. Hij is kwetsbaar voor het Kwaad, en dat zal zijn dood betekenen. De nu negentienjarige Tess Freemark, met haar unieke gave om het Kwaad te bestrijden, is de enige die hem kan redden. Als ze hoort van de situatie vliegt ze meteen naar Seattle, waar John werkt. Maar het is de vraag of hij zonder geloof in het Goede nog van de ondergang gered kan worden.

Recensies (1)

Is Krachten van het kwaad 2 - Ridder van het woord het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Krachten van het kwaad 2 - Ridder van het woord