Krachten van het kwaad 3 - Vuur van de engelen

In onze wereld huizen krachten waar de mensheid geen weet van heeft: krachten van Goed en Kwaad. John Ross, een ridder met een Greyhoundbus als strijdros, bevecht in stilte het Kwaad waar hij kan. Maar het Kwaad is sterk...Op een nacht heeft John Ross een visioen waarin een gekruisigde ridder hem vertelt dat er binnenkort een Zwerfmorf ontstaat. Het ontstaan van zo n magisch wezen is bijzonder zeldzaam en kan grote voordelen betekenen voor het Goede of het Kwade, afhankelijk van wie hem vindt.John weet zijn demonische achtervolgers achter zich te laten en de morf te vangen. Het wezen verandert steeds van vorm, tot het de vorm aanneemt van een vierjarig jongetje. Het enige wat het jongetje zegt is `Tess . Het ziet ernaar uit dat John terug moet naar Hopewell, Illinois, om Tess Freemark te zoeken die hij al tien jaar niet heeft gesproken.Maar hij komt niet alleen. Een machtige demon is er op uit om hen beiden te doden.

Is Krachten van het kwaad 3 - Vuur van de engelen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Krachten van het kwaad 3 - Vuur van de engelen