Kronieken van het land Boxem

Boxen voor het eerst in het Nederlands

Unieke editie met originele tekeningen en aantekeningen

In Boxen worden we eerst meegenomen door de verhalen van "Dierenland". Deze verhalen die de achtjarige Lewis samen met z"n broer Jack schreef en illustreerde, ontwikkelden zich al schrijvend tot de Kronieken van het land Boxen. Het is ongelofelijk om te zien dat Lewis op zo jonge leeftijd zo"n gedetailleerde wereld tot leven heeft weten te brengen. Alle gebruiken, geschiedenis en beschrijving van het landschap alsmede een kleurrijke uiteenzetting van de inwoners vinden we terug in de Encyclopedia Boxoniana.

Deze unieke en rijk geïllustreerde uitgave bevat alle verhalen en bijzondere originele aantekeningen uit de verhalenschriftjes van C.S. Lewis. Dit boek geeft zo extra kleur aan de fantasy wereld die een eeuw geleden ontstond. Het biedt tevens een inkijk in de gedachtewereld van een van de meest bijzondere denkers van de vorige eeuw.

Voor iedere lezer die geboeid en gepakt is door de verhalen van Narnia opent Kronieken van het land Boxen een blik op een ander geheimzinnig en betoverd land.

Is Kronieken van het land Boxem het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kronieken van het land Boxem