Laatste vonnis

VN:

Het laatste vonnis

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Psychiater Margaret Mitchell keert na een jarenlang verblijf in het buitenland samen met haar twintigjarige dochter Mary in Dublin terug. Ooit was ze gelukkig in die stad, maar nu is ze er om afscheid te nemen van haar doodzieke moeder. Dan verdwijnt haar dochter spoorloos. Een paar dagen later wordt ze gevonden? vermoord.

Margaret is immens verdrietig. Tegelijkertijd wordt ze overmand door schuldgevoel, woede en haat. Schuldgevoel omdat ze haar dochter heeft voorgelogen over haar afkomst, woede vanwege haar eigen ongelukkige jeugd met een kille, veeleisende moeder, en blinde haat jegens de psychopaat die haar dochter heeft vermoord.

De dader wordt gepakt. Wanneer hij tot Margarets verbijstering vrijwel meteen wordt vrijgelaten, neemt ze het recht in eigen hand.

Pockets populaire fictie
Spannende boeken algemeen
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
Mary
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
31 augustus 1998
05 februari 2004