VN:

Wraakgodin

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Twaalf jaar geleden werd Rachel Beckett veroordeeld wegens moord op haar echtgenoot. Ze blijft echter tot op de dag van vandaag volhouden dat ze de moord niet heeft gepleegd.

Al die jaren heeft ze de liefde van haar enige dochter Amy moeten ontberen. Hulpeloos heeft ze moeten toezien hoe een andere vrouw haar kind opvoedde en plezier aan haar beleefde. Tot haar zeventiende heeft Amy altijd gezegd dat ze niets te maken wilde hebben met haar echte moeder. Maar nu wordt ze toch nieuwsgierig.

Als Rachel vrijkomt, wil ze wraak nemen op Daniël, haar zwager en voormalige geliefde, en de man die ? zo zweert ze ? het fatale schot afvuurde. Om Rachel te dwingen zich bloot te geven, kidnapt Daniel Rachels dochter. Het gevolg is een dodelijk kat-en-muisspel, dat leidt tot de arrestatie van Daniel. Hij wordt verdacht van moord. Maar waar is Amy, en zal Rachel nog op tijd komen om haar te redden?

Spannende boeken algemeen
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
Eager to Please
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
01 januari 1999
01 april 2005