Layla's Glinstering: Eer & Geweten

Layla's Glinstering: Eer & Geweten

Rank 7498 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Al jaren staat het Vlorensteijn imperium voor onaantastbaarheid en bescherming waar veel mensen zich bij aan willen sluiten. Layla Marquez is daar een van en ook Vlorensteijn wil haar graag bij hun zaken betrekken. Alleen heeft Layla geen familie die voor haar garant staat. Wel is ze al jaren bekend met de familie Vlorensteijn door haar vriendschap met Fleur Vlorensteijn, de dochter van de CEO en het familiehoofd Frank Vlorensteijn. Al jaren ervaart Layla een vreemde aantrekkingskracht met Frank, waar zowel zij als Frank tegen vechten. Wel wil Frank Layla steeds meer betrekken bij de gemeenschap en het imperium, ondanks het feit dat Layla opgroeit zonder familie. Alleen wordt het door een dramatische gebeurtenis duidelijk hoe kwetsbaar Layla is. Vlorensteijn is bereid Layla te beschermen, maar dan ontvangt Vlorensteijn zelf een bericht wat het tot nu toe invloedrijke imperium en gemeenschap in zowel het hoofd als het hart raakt. Zowel Vlorensteijn als Layla zijn genoodzaakt hun ware aard te tonen. Het blijkt dat ze niet veel van elkaar verschillen en dat Layla juist is wat de mysterieuze en invloedrijke familie in deze tijd nodig heeft.
Romantiek
Brave New Books