Leila - Veel bling bling en een fout vriendje

Van de auteur van Leila, hoe tover ik mijn vriendje terug? en Leila, met een kameel achter de coulissen Leila, hoe tover ik mijn vriendje terug? werd genomineerd voor de Tina-Bruna-Award Een boek met een actueel en serieus probleem maar toch luchtig van toon Vol humorvolle tekeningen van Stefanie Kampman Ideaal leesvoer voor 11-plussers met gevoel voor drama en humor
Het zusje van Leila heeft een nieuw vriendje. Sharon noemt hem Massie, maar hij heet Maximo. Het is een superaardige jongen. Hij overlaadt Sharon met cadeautjes. Maar na een tijdje begint Leila haar twijfels te krijgen over Massie, want hij legt wel erg veel beslag op Sharon, die zich ook een beetje eigenaardig begint te gedragen. Als de ouders van Leila en Sharon een weekje weggaan en het oudere nichtje dat zou oppassen niet komt opdagen, gebeuren er vreemde dingen.

Is Leila - Veel bling bling en een fout vriendje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leila - Veel bling bling en een fout vriendje