Anne West_Lekker is dat_800b_nw

Lekker is dat!

Gelezen 61 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 10
Feelgood Artikelen 4 Lijsten 1   Topics 0

Sofie heeft een stiekeme relatie met Joost. Hij belooft haar keer op keer dat hij zijn vrouw Charlotte voor haar zal verlaten, maar doet het niet. Dan ontdekt Charlotte zijn affaire. Joost besluit eindelijk te scheiden en vraagt Sofie of ze in de tussentijd even van het toneel wil verdwijnen. Hij weet wel een plek waar ze terechtkan.
Vol goede moed vertrekt Sofie naar het Drentse dorp waar Joosts vader een verwaarloosde ijssalon heeft. Sofie ziet in de ijssalon de perfecte afleiding van haar problemen thuis. Er zijn slechts twee obstakels: ten eerste haar totale gebrek aan bedrijfskundig inzicht en ten tweede Charlotte, die ook naar Drenthe komt... om wraak te nemen op Sofie.

Anne West is de auteur van Blijf af!, Superchef en Cameramania. Humor is haar specialiteit, en dat is ook weer goed te merken in Lekker is dat!

'Meteen vanaf het begin heb ik beide hoofdpersonen in mijn hart gesloten.' - Storyhunters over Blijf af!

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Z&K
14 april 2015
21 april 2015
9789401904124 , 9789401904131

Vlot geschreven, herkenbaar, grappig

door: Paula Heeger 1 like

Anne West ken je misschien al van haar boeken Blijf Af! en Superchef. Heerlijke chicklits die snel weglezen. Haar nieuwste chicklit Lekker is dat! is net zo fijn als haar voorgaande romans. Vlot geschreven, herkenbaar, grappig en af en toe spannend.

Lekker is dat! gaat over Sofie die een geheime...

Reacties op: Lekker is dat!