Leugenaar

Leugenaar

Rank 32 Gelezen 171 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 445 Favoriet 18 Recensies 11
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 5   Topics 0
Kate Linville, een eenzame detective van Scotland Yard, gunt maar één persoon op de wereld haar liefde en vertrouwen: haar vader. Als hij op brute wijze wordt vermoord in zijn eigen huis, verliest Kate abrupt haar laatste steun en toeverlaat.

Om de zaak op de voet te volgen keert Kate vanuit Londen terug naar Yorkshire. Ze wordt al snel teleurgesteld: inspecteur Caleb Hale lijkt meer interesse te hebben in gemakkelijke antwoorden dan het achterhalen van de waarheid. Kate besluit zelf op onderzoek uit te gaan, want ze voelt aan alles dat de moord op haar vader veel complexer is dan de politie denkt. En terecht: haar vader had een heel donkere kant… waardoor de man die Kate dacht te kennen in één klap niet meer bestaat.

Leugenaar is het eerste deel in een gloednieuwe thrillerserie vol geraffineerde plots, onverwachte wendingen en sfeervolle settings.

Thriller
Kate Linville (1)
Jolanda Te Lindert
Xander Uitgevers B.V.
01 april 2021
01 april 2021

Marvin O. Hebban Recensent

Behoorlijke start van de serie

door: Marvin O. 1 reactie 2 likes ebook

In Leugenaar maken we kennis met Kate Linville, een grijze muis die ondanks dat toch detective is bij Scotland Yard. Ze heeft noch vrienden, noch sociaal leven en alleen met haar vader houdt ze een liefdevol contact gaande. Tot hij wordt vermoord. Een aantal maanden na de moord keert ze naar haar...

Reacties op: Leugenaar