Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
0000141938_De_toeschouwer_2_710_130_0_0

VN:

De toeschouwer

Gelezen 212 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 136 Favoriet 9 Recensies 20
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

Buiten staat een auto. Ik geloof dat iemand mijn huis observeert. Dat gaat al een aantal weken zo. Ik zie het licht van de koplampen als de auto nadert. Over een hobbelig bospad, want er is geen andere manier om hier te komen. Dan gaan de koplampen uit. De auto staat ergens en ik weet niet wat de chauffeur wil. Wat hij van míj wil.

Hij observeert ze dag en nacht. Vrouwen die hij niet kent. Uit de verte slaat hij de mooie Gillian Ward gade. Een succesvolle vrouw, gelukkig getrouwd, moeder van een reizende dochter: hij idealiseert haar. Totdat hij erachter komt dat hij tegen een façade aankijkt en niets is wat het lijkt.

Gelijktijdig schrikt een serie van drie moorden Londen op. De slachtoffers zijn drie alleenstaande vrouwen, op een raadselachtige, sadistische wijze omgebracht. De politie is op zoek naar de psychopaat die dit op zijn geweten heeft. Een gestoorde man. Een zieke man. Een man die vrouwen haat.

Literaire thriller
05 maart 2013

Hebban Recensies Hebban Recensent

Weinig bijzonders

door: Hebban Recensies 1 like

De Duitse bestsellerauteur Charlotte Link selecteert bij aanvang van haar nieuwste thriller De toeschouwer een aantal knappe binnenkomers die absoluut een deur intrappen. Zo laat ze er geen twijfel over bestaan dat we te maken krijgen met een nietsontziende moordenaar die het gemunt heeft op...

Reacties op: De toeschouwer