Liefde in balans

Ontdek de kracht van innerlijke en relationele balans

In veel relaties is de balans zoek. Partners ploeteren in hun jobs en in het huishouden, kampen met stress en burn-outs, managen de kinderen en proberen de liefde sterk te houden. Er ontstaan misverstanden tussen mannen en vrouwen en veel relaties lopen stuk, terwijl dat misschien niet hoefde. Wat is de oorzaak? En hoe vinden we elkaar terug? In Liefde in balans brengt Karen Kelchtermans aan het licht hoe de veranderde maatschappij onze relaties uit evenwicht brengt. Mannen en vrouwen verdienen allebei de kost, maar besteden amper nog aandacht aan het zorgende, vrouwelijke aspect in het leven en de liefde. Kelchtermans toont hoe je dankzij zelfkennis en zelfontplooiing de relatie met jezelf en je partner herstelt. Zo biedt zij oplossingen voor koppels in ademnood.

Is Liefde in balans het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Liefde in balans