Liefde zal overleven

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Slade en Trinity brengen hun huwelijksreis door in een tropisch paradijs, maar de vakantie verloopt niet precies zoals gepland. Slade krijgt te horen dat Trinity zijn achternaam niet wil aannemen, en wanneer hij een kijkje neemt op hun bankrekening is hij verrast door een plotselinge wijziging van het saldo.

Sean en Scarlet besluiten hun huis te verkopen zodat ze de draad weer kunnen oppakken na de rampzalige ervaring die hun leven als een ziekte heeft geïnfecteerd. Ze zien er echter tegenop om de kinderen te vertellen wat er juist is gebeurd. Ze weten dat die het vreselijk zullen vinden.

Clementine komt een oude vlam tegen, en zijn woorden leidden ertoe dat ze haar slechte mening over hem een beetje herziet. Ze twijfelt of ze Ward moet vertellen over deze ontmoeting. Hij is namelijk erg jaloers.

Wanneer Beatrice plots onaangekondigd bij Conrad op de stoep staat, is hij niet zeker welke reden ze daarvoor heeft. Maar wanneer ze plots in tranen uitbarst, beseft hij dat er iets ergs is gebeurd — iets heel ergs.

Voor eeuwig (19)
Hartwick Publishers