Een leegte in mijn hart

Arsen brengt meer tijd door met Abby en begint te beseffen wat het ouderschap echt inhoudt. Hij had gedacht dat Silke de enige persoon was waarvan hij ooit had gehouden, maar hij begrijpt dat alles wat hij ooit voor een ander heeft gevoeld in het niets valt bij zijn liefde voor Abby.

Hoewel Slade en Trinity geen koppel meer zijn, kunnen ze niet bij elkaar uit de buurt blijven. Wanneer ze elkaar tegenkomen, lopen de spanningen altijd hoog op. Iedereen kan het voelen. Toevallige ontmoetingen veranderen in nachten vol passie. Slade wil samen verdergaan, maar Trinity doet er alles aan om hem bij zich weg te houden.

Skye en Cayson raken vervreemd van elkaar terwijl ze hun beste vrienden helpen. De tijd die ze van elkaar gescheiden zijn is ondraaglijk, maar ze komen er weer bovenop.

Conrad verwerkt zijn relatiebreuk, maar wanneer hij onverwachts bezoek krijgt, weet hij niet wat hij ervan moet denken.

Roland valt alsmaar meer voor Heath, maar het feit dat hij Conrad moet helpen, houdt hen uit elkaar. Gelukkig begrijpt Heath dat.

Recensies (1)

Is Een leegte in mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een leegte in mijn hart