Ik zal je volgen

Conrad en Beatrice zijn ondertussen al drie maanden uit elkaar. Wat gebeurt er wanneer Beatrice plots vol berouw bij hem op de stoep staat en zich schuldig voelt? Zal Conrad haar vergeven, zoals hij altijd al heeft gedaan? Of is dit het einde?

Roland en Heath leren elkaar op een nieuwe manier kennen, en net wanneer alles heel goed gaat, komt Conrad naar het appartement om Roland mee uit te vragen. Zal Roland zijn relatie met Heath geheim blijven houden? Of is het nu genoeg geweest?

Trinity weigert met haar vader te praten, en ondanks Slade's pogingen om hen weer bij elkaar te brengen, blijft ze boos op Mike. Ze beweert dat ze hem nooit meer wil zien, ontwijkt hem en plant een goedkope bruiloft met Slade. Zal ze toch nog van gedachten veranderen?

Silke blijft uit Arsens buurt, omdat zijn terugkeer in haar leven haar alleen maar pijn heeft opgeleverd. Ze heeft nooit de kans gekregen om hem te vertellen hoe erg hij haar heeft gekwetst, en nu kan ze alleen nog maar denken aan het liefdesverdriet dat hij heeft veroorzaakt. Zal het Arsen lukken om dat vertrouwen te herstellen? Zelfs al is het gewoon voor een vriendschap?

Recensies (1)

Is Ik zal je volgen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik zal je volgen