Voor altijd samen met jou

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Clementine zoekt Ward op in Londen en verblijft een week in zijn herenhuis. Tijdens haar verblijf daar ontmoet ze een onverwachte gast, terwijl Ward aan het werk is. Dat leidt tot een ongemakkelijke situatie.

Slade confronteert Trinity met hun situatie en ze krijgen ruzie. Slade zegt dat hij zich helemaal aan Trinity heeft gegeven en dat het huwelijk gewoon een betekenisloos stuk papier is. Trinity denkt daar anders over, en hun ruzie blijft maar voortduren. Hoe zullen ze dit oplossen?

Arsen blijft in de tattooshop werken tot Ryan uiteindelijk besluit dat hij er klaar voor is om die zelf te runnen. In het begin is hij terughoudend, maar hij neemt uiteindelijk de touwtjes in handen en beseft dat hij effectief een bedrijf kan leiden. Dan blijft er nog maar één ding over. Hij moet zijn dochter opzoeken en proberen om haar weer terug in zijn leven te krijgen. Maar zal dat zo gemakkelijk zijn?

De situatie wordt gespannen voor Cayson en Skye wanneer Slade en Trinity relatieproblemen krijgen. Ze willen hen helpen, maar weten niet hoe.

Voor eeuwig (11)
Hartwick Publishers
18 maart 2021

Reacties op: Voor altijd samen met jou