Alles en nog meer

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Cayson is boos op Skye omwille van wat ze heeft gedaan. Het is niet iets kleins dat onder het tapijt kan worden geveegd. Het is niet iets wat hij zomaar kan loslaten. Wat ze deed was onvergeeflijk en fout op zoveel manieren. Maar hij kan de waarheid niet ontkennen. Hij houdt nog steeds van haar. Maar zal dat genoeg zijn?

Silke wordt het stilaan beu om te moeten omgaan met Arsen en zijn onzekerheden. Elke stap vooruit wordt gevolgd door acht achteruit. Ze blijft volhouden dat hij zijn handelwijze zal veranderen. Maar hoelang blijft ze daarvan overtuigd?

Conrad geniet van de hechte relatie die hij heeft met Beatrice. Maar hij kan niet ontkennen dat hij meer wil. Hij wil niet alleen een vriend zijn. Hij wil haar helemaal en wil elke avond van haar kunnen genieten, tot de zon opgebrand is. Uiteindelijk geeft hij toe aan zijn verlangen en kust hij haar. Ze beantwoordt de omhelzing en geeft Conrad precies wat hij wil. Maar waartoe zal het leiden?

Theo en Alex gaan helemaal op in hun nieuwe relatie. De vonken vliegen ervan af als er wordt gekust, en Theo begint te twijfelen aan zijn geestelijke gezondheid. Hoe is het mogelijk dat hij niet meteen verliefd op haar werd? Hun relatie wordt intiemer en neemt plots een onverwachte wending. Dan doet Alex iets, iets wat Theo haar niet meteen kan vergeven.

Feelgood
Voor eeuwig (7)
Hartwick Publishers
19 november 2020

Reacties op: Alles en nog meer