Lockdown-PeterMay-Xander

Lockdown

Rank 1271 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 49 Favoriet 2 Recensies 1

Londen is het epicentrum van een wereldwijde pandemie en de stad is volledig in lockdown. Geweld en onrust liggen overal op de loer en niemand is veilig voor het dodelijke virus dat al duizenden slachtoffers heeft geëist. Ziekenhuizen zijn overvol, hulpdiensten machteloos.

Rechercheur Jack MacNeil heeft ontslag genomen bij de politie, ligt in scheiding en maakt zich zorgen om zijn zoon, die het virus opgelopen lijkt te hebben. Op zijn laatste dag wordt hij er toch nog op uitgestuurd om de moord op een kind op te lossen, nadat er een zak botten op een bouwplaats voor een noodziekenhuis is gevonden. De meedogenloze dader doet er alles aan om MacNeil tegen te werken en in een uitgestorven Londen begint een race tegen de klok. Door wie wordt MacNeil als eerste tegengehouden: de moordenaar, of het virus?

Xander Uitgevers B.V.
01 juli 2020

Recensies

Pageturner

door: marieke-sandiaes 1 like
Wow wat een boek! Je gaat er als een speer doorheen. Een moord tijdens een lockdown. En nee heeft niks met corona te maken. Een echte aanrader voor liefhebbers van het genre