Loep en de Pyroman

Junior   Topics 0
Pim is een stoere jongen van elf jaar. In de binnenstad van Groningen staat hij bekend als Loep, omdat hij een ster is in het opsporen van winkeldieven, zakkenrollers en vermiste huisdieren. In de week voor kerst wordt de binnenstad geteisterd door een pyromaan. Wanneer Loep erachter komt dat er op kerstavond een grote aanslag gepleegd zal worden en de politie in het duister tast, besluiten Loep en zijn beste vriend Elmas zelf achter de dader aan te gaan. Wat volgt is een bloedstollend avontuur door de oude binnenstad van Groningen. Zullen Loep en Elmas hun Pyroman weten te stoppen voordat het te laat is?

Allart Hakvoort is geboren op 11 september 1979 te Zuidhorn en heeft drie dochters. Al van jongs af aan heeft hij een levendige fantasie; hij schreef zijn eerste verhalen op de lagere school. Met 'Loep en de Pyroman' maakt hij zijn schrijversdebuut.

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Palmslag
23 november 2020