Loslaten

Loslaten

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Jasmine en Christiaan willen dolgraag een kindje. Op een dag is Jasmine zwanger. Wat zijn ze blij, maar helaas is het van korte duur en zitten ze er samen helemaal doorheen. Een reisje naar Ibiza is meer dan welkom. Na terugkomst besluiten ze om samen in het ziekenhuis met de IUI-methode te gaan starten. Hoopvol leunen ze op de dokters. Christiaan neemt prikles en zorgt voor het injecteren van de hormonen bij Jasmine. Elke keer ondergaan ze de hoopvolle IUI-methode, totdat de geestelijke en lichamelijke uitputting nabij is. Het vergt veel van ze om papa en mama te worden, vele miskramen volgen. Jasmine en Christiaan proberen het leed los te laten en door te gaan met hun leven.

Jasmine merkt dat Christiaan is veranderd. Wie is hij en kent ze haar eigen man goed genoeg? Verschillende gebeurtenissen volgen elkaar op en houden de lezers in spanning. Jasmine begint al meer te twijfelen aan haar man. Kan ze hem nog wel vertrouwen? Wat voor geheim draagt hij met zich mee?

Het boek "loslaten" leest van het begin tot het eind lekker weg. Je wordt meegenomen in de achtbaan van spanning en emoties, die zorgen voor een verrassend einde.

Mijnbestseller.nl
08 december 2020