Lucifer

Licht deelt het universum in tweeën: dag en nacht. Goed en kwaad. Leven en dood. Nu wordt geprobeerd aan de hand van licht, en met een nieuwe generatie optische computers, antwoord te geven op een eeuwenoude vraag: Wat gebeurt er als we sterven? Maar dit kan leiden tot gevaarlijke kennis, zo merkt de jonge en briljante neuroloog Miles Fleming al snel. Om de waarheid te vinden, moet hij alle zekerheden uit wetenschap en godsdienst in twijfel trekken en een weg in slaan die vraagtekens oproept bij alles waarin hij gelooft. Wanneer hij de waarheid bijna gevonden heeft, komt hij tot de slotsom dat er vragen zijn die maar beter niet beantwoord kunnen worden. Maar dan is het al te laat en is Flemings leven in gevaar.

Is Lucifer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lucifer