Luister naar me

Luister naar me

Rank 2129 Gelezen 62 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 34 Favoriet 0 Recensies 2
Feelgood Spots 2 Top25's 1   Topics 0

In de Fusion-serie openen vijf vriendinnen een restaurant dat in korte tijd razend populair wordt. Een van de vriendinnen krijgt meer op haar bordje dan ze had verwacht… Het restaurant Seduction wordt al snel het populairste restaurant in Portland. Addison Wade is een van de vriendinnen die het restaurant heeft gerealiseerd. Ze is vastberaden om het succes vast te houden en bedenkt een plan om nieuwe klanten te trekken met live muziek. Maar als voormalig rockster Jake Keller zich uiterst zelfverzekerd meldt voor de weekendoptredens, weet ze dat ze in de problemen komt. Addie herkent hem onmiddellijk. Ze had in haar tienerjaren haar slaapkamer volhangen met zijn posters. Hij is op en top een foute man... Precies haar type, en precies wat ze niet kan gebruiken.

Romantiek

14 mei 2019 9 reacties
  Meer artikelen van lezers

Hebban recensie

Diana Mom Hebban Recensent

Te veel personages zorgen voor weinig diepgang

door Diana Mom op 05-06-2019

Kristen Proby (1974) heeft volgens de flaptekst van Luister naar me meer dan dertig bestsellers geschreven. Toch is Luister naar me haar debuut in Nederland. ‘Verleidelijke stoere mannen en sterke vrouwen’, omschrijft Laurelin Paige de personages van de auteur. Ook Christina Lauren is vol lof over de boeken van deze schrijfster. Op deze manier wekt dit boek hoge verwachtingen op.

Zij runt samen...

Lezersrecensies (1)

Oppervlakkige pubers

door: Wendy Hogendoorn 1 like
Recensie Kristen Proby – Luister naar me (Fusion 1) Het verhaal gaat over Addison Wade en haar vier vriendinnen die samen het restaurant ‘Seduction’ runnen. Ze zijn allemaal ambitieus en hot. Hun restaurant is een succes. Hun liefdesleven niet echt. Addison heeft meerdere rockers als vriend...