Maalstroom

Gelezen 60 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 64 Favoriet 3 Recensies 15
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0
Binnen enkele minuten verandert het leven van Karin Buitendijk in een nachtmerrie. Haar driejarige dochtertje Kayla is volledig opgelost in het niets, samen met haar speelkleed en haar twee lievelingsknuffels. De politie kan geen enkele aanwijzing vinden.
Twee jaar na de vermissing komt Karin tot een schrikbarende ontdekking. De knuffels, die samen met Kayla zijn verdwenen, ziet ze tussen de andere knuffels aan het voeteneind van Kayla’s bedje staan. Ook de schoentjes, die Kayla droeg tijdens haar verdwijning, ziet ze in haar kast staan.
John, haar ex-man, en Evert, haar beste vriend, dringen aan op psychische hulp. Ondanks therapie en pillen, die haar suf maken, volgen onverklaarbare zaken elkaar onverminderd op. Karin hoort Kayla roepen en praten met haar pluchen vriendjes. Niemand gelooft Karin. Ze zakt steeds verder weg en verandert in een angstig, verward wrak.
De mensen om haar heen lijken allemaal iets van haar te willen. De stroom aan verwikkelingen stopt niet. Karin wil maar één ding, dat deze sinistere puzzel wordt opgelost…

Thriller
Godijn Publishing