Veerkracht

Thrillers & Spanning   Topics 0
Rechercheur Sylvia Pronk wordt belast met de vermissing van Marla Bosveld. Een ontdekking in Marla's woning leidt naar Lorgues, een plaatsje in Zuid-Frankrijk. Als Sylvia in haar vrije tijd iemand tegenkomt uit haar verleden, loopt dit uit op een gewelddadige confrontatie. Tijdens haar werk kijkt ze herhaaldelijk over haar schouder. Wanneer deze man Sylvia bedreigt en haar leven in gevaar komt, besluit Sylvia's leidinggevende haar naar Frankrijk te sturen. Samen met de Franse rechercheur Ludovic Lebon gaat ze op zoek naar Marla. Sylvia komt afschuwelijke zaken op het spoor, waardoor het onderzoek een andere wending krijgt. Als er verrassend bewijs opduikt, komt de verdwijningszaak in een stroomversnelling.
Vinden ze Marla heelhuids terug?

Anja Maas geniet van haar pensioen, ze heeft meer vrije tijd om te lezen en vooral te schrijven. Ze woont met haar man en drie katten in een eengezinswoning met een mediterrane tuin. De inspirerende Zuid-Franse sfeer van haar tuin gebruikt ze in haar boeken. Van haar hand zijn eerder twee thrillers verschenen, Maalstroom en Onbegrensd.

Thriller
Godijn Publishing