Mag liefde stromen in kind, gezin & klas

Mag liefde stromen in kind, gezin & klas

Mag liefde stromen in kind, gezin & klas.
Over systemische begeleiding door ouder, leerkracht en hulpverlener volgens Hellingers’ familieopstellingen. Het is het derde boek van Maries Ligtvoet. Dit boek is bestemd voor alle ouders, leerkrachten, hulpverleners en kindercoaches die willen bijdragen aan een beter welzijn voor kind en gezin. Waarom gaat het niet goed met kinderen, in gezinnen, in de klas? Waarom stroomt energie niet? Waarom stroomt de liefde niet? Hoe kun je in zeer korte tijd de vinger leggen op de oorzaak van problemen? En wat kun je eraan doen? Een boek vol aansprekende voorbeelden.

OVER DE AUTEUR
Drs. Maries Ligtvoet is pedagoog, trainer en opleider. Ze werkt met haar gave: direct naar de oorzaak gaan, in- en meevoelen, therapeutisch werken met diepliggende emoties en verborgen dynamieken. Ze heeft als pedagoog 30 jaar ervaring in het werken met volwassenen, kinderen en gezinnen. Sinds 2015 leidt ze mensen op om ook direct naar de kern van het probleem te gaan. Haar missie is om groot en klein op hun eigen plek, in het midden van hun eigen leven te brengen, omdat dan pas de liefde
voluit kan gaan stromen.
Gezondheid & Psychologie