MainStreet. The story so far

Hét boek dat alle Mainiacs willen hebben!

MainStreet is de allerpopulairste boyband van het moment in Nederland. Van hun eerste cd gingen meer dan 20.000 exemplaren over de toonbank en aan het einde van dit jaar verschijnt hun tweede cd én hun biografie! Die móéten alle fans natuurlijk hebben voor Sinterklaas of onder de kerstboom. In het boek staan veel mooie foto’s, uitgebreide interviews met de bandleden en nog veel meer. Een must-have voor alle Mainiacs! Het boek heet niet voor niets The Story So Far, want één ding is zeker: van deze jongens gaan we nog veel horen (en lezen)!

MainStreet bestaat uit vier jongens: Nils Käller, Daan Zwierink, Owen Playfair en Rein van Duivenboden. De groep werd bekend door hun deelname aan het Junior Songfestival in 2012. Sindsdien timmeren ze heel hard aan de weg. Zo zijn ze de eerste boyband in de geschiedenis die met hun debuutalbum op nummer één kwam te staan, hebben ze o.a. in het voorprogramma gestaan van Justin Bieber, twee cd’s uitgebracht, zijn ze in 2015 Ambassadeurs van de Vrijheid geweest, gaven ze uitverkochte concerten in de grootste popzalen van Nederland en hun documentaire werd in diverse (uitverkochte) bioscopen vertoond. En de jongens zijn nog geen 18 jaar oud!

Is MainStreet. The story so far het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op MainStreet. The story so far